Retouren beleid

Equestrian Exclusive Wear

Items moeten nieuw en ongebruikt worden geretourneerd met Equestrian Exclusive Wear labels en designer kledinglabels aangehecht. Retouren die zijn beschadigd, vervuild of gedragen zullen niet worden aanvaard en worden terug gestuurd naar de klant. Stuur een mail naar info@equestrianexclusivewear.nl als een van uw aankopen defect of verkeerd zijn geleverd.

Kleding:
Het item(s) mag niet gedragen, gewassen of op enige wijze veranderd zijn dan dat het geleverd is. Ook mag het geen enkel spoor van gebruik vertonen.

Tassen & Accessoires:
Deze items mogen geen enkel spoor van gebruik vertonen. De designer labels, leer-tags, stof tassen etc. mogen niet verwijderd zijn en moeten bij retour aangehecht aan het item zitten.

Retouren:
De kosten van retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Graag vernemen wij van de klant via ons e-mail adres info@equestrianexclusivewear.nl welk artikel(en), en wat de reden is waarom het artikel retour gestuurd wordt.

Als het om een ruiling gaat, zal Equestrian Exclusive Wear de kosten die gemaakt worden voor het opnieuw verzenden van een artikel voor zijn rekening nemen.

In de toegezonden zending zit een retourformulier bijgesloten. Dit moet ingevuld en bijgesloten worden bij de retourzending. Op dit formulier staat ook het retouradres. De zending kunt u retourneren via het postkantoor. Zorg er voor dat u uw track&trace nummer dat u krijgt goed bewaart.

Artikelen die beschadigd zijn of sporen van gebruik vertonen zullen terug gestuurd worden naar de klant. De kosten die dan gemaakt worden zullen in rekening gebracht worden aan de klant.

Zorg ervoor dat het artikel zoals het bij u aangeleverd is, in polybag met kaartjes enz. retour getuurd wordt. Als dit niet het geval is zal Equestrian Exclusive Wear genoodzaakt zijn administratiekosten in rekening te brengen. Binnen Nederland zullen wij €10,- in rekening brengen en binnen de Europeese Unie €15,-.

Uitzonderingen:
Als een Item beschadigd of verkeerd (kleur, maat, artikel) geleverd wordt zal Equestrian Exclusive Wear de kosten op zich nemen en zal Equestrian Exclusive Wear er voor zorg dragen dat het artikel bij u thuis wordt opgehaald door PostNL.

Zodra uw retourzending bij ons binnen is, zal Equestrian Exclusive Wear u direct informeren. Iedere statusupdate zal per e-mail aan u verzonden worden zodat u te allen tijde weet wat de status is. Afhankelijk van de gewenste oplossing zal Equestrian Exclusive Wear binnen 14 dagen zorgen voor een nieuwe levering dan wel een terugbetaling.

Lees meer over het retourbeleid op onze Voorwaarden.